Sildid kasutajasõbralik, kasutatavus, Mobiil, nutiseadmed, responsive, Veebileht,

Kas teate, et tervelt 63% Eesti elanikkonnast kasutab nutiseadet? Kliendid hindavad kiiret ja hästi toimivat veebilehte. Suurenda kliendibaasi inimeste arvelt, kes kasutavad veebilehe külastuseks nutiseadet!

Kasuta mobiilset veebilehte kui vahendit, mis aitab jõuda klientideni ja esile tõusta keskkonnas Google.

Koduleht otsingutulemustes esimeste sekka

Miks ettevõte tuleb  otsingumootorites välja viimaste seas? Fakt, et enamus otsinguid teostatakse nutiseadmel, tagab eelise ettevõttele, kes pöörab rõhku ka mobiilsele versioonile.

Miks nii? Google lähtub põhimõttest mobile-first. Teostades Google keskkonnas otsing nutiseadmel, langeb mitte-mobiilsete veebilehtede positsioon ja tõuseb mobiilsete veebilehtede positsioon.

Veebilehe külastus, meeldivaks kogemuseks

Nutiseadme kasutaja on kärsitu. Mobiilse versiooni puudumisel tuleks arvestada, et nutiseade on arvutist madalama jõudlusega. Päringute allalaadimine võtab kauem aega, mille tulemusena võib kaotada potentsiaalseid kliente. 

Kui veebileht on mobiilne:

⦁ jääb  kliendile positiivsem mulje ettevõttest;
⦁ kliendi silmis usaldusväärsem teabe, teenuse ja toote     pakkuja; 
⦁ ettevõte muutub kaasaegsemaks;
⦁ klient leiab rohkem aega info pärimiseks ja ostude           tegemiseks, tänu veebilehe kiirusele.

Ettevõtte toomine klientideni

Mobiilis tehtavaid otsinguid teostatakse ekstreemsemas olukorras kui laua taga istudes. Seega veendu, et veebileht oleks kasutajasõbralik:

⦁ kergesti kättesaadav ja kiire;
⦁ hea nähtavusega;

 kontaktandmed ja lahtiolekuajad kiiresti leitavad; 
⦁ helistamise funktsioon.

Need väikesed asjad muudavad ettevõtte klientidega lähedasemaks. Kliendid mängivad ettevõtte jaoks suurt rolli, seega veendu, et veebileht oleks mobiilne.  

Kas minu veebileht on mobiilne?

Mobiilse veebiversiooni olemasolu või paremaks muutmise vajadust saab kontrollida järgmistel lehekülgedel: